Pakej Pantang | PantangPlus.com

Rodiah Amir

Memandangkan owner blog tengah mengandung jadi entry yang di kongsi hari ni adalah khusus untuk ibu yang plan mahu berpantang sendiri selepas melahirkan anak nanti. 

Dengan misi tak mahu susahkan mak selepas bersalin, ibu mengandung kena jenguk-jenguk website ni.

Rasa nak berpantang sendiri tapi tak yakin nak handle seorang diri boleh lah pertimbangkan nak guna service yang mereka tawarkan. Ini free review ya. 

Pakej Pantang | PantangPlus.com

Menariknya website ni menawarkan khidmat menjaga ibu selepas bersalin. 

Service termasuk penjagaan ibu seperti urutan, bengkung, bertungku dan penjagaan bayi seperti memandikan bayi. Ada juga extra service seperti sediakan makanan, housekeeping dan laundry.

Ada pilihan pakej bermula dengan 14/28 atau 44 hari. Nak 3jam sahaja atau 8 jam sehari.  Boleh pilih dan customize service yang anda mahu. 

Pendek kata sediakan duit je. Semua boleh. Untuk kawasan pula dia boleh cover satu Malaysia.






Ada juga terbaca iklan kat FB yang tawarkan service yang sama dan lebih murah, kena jadi bijak buat pilihan ya. 

Cari yang berpengalaman dan trusted. Website macam ni berguna untuk aku untuk refer apa perlu disediakan masa pantang nanti.


Harga Pakej Pantang 

Dah masuk anak ketiga teringin nak berpantang sendiri pula. Kebetulan anak sulong pun dah masuk darjah satu. Sayu pulak hati nak tinggalkan dia berdua dengan abah dia je.

Apa pun selamat survey wahai ibu mengandung. Buat pilihan bijak. Bersedia awal. Untuk harga pakej terkini boleh rujuk laman website Pakej Pantang.