Bermula dengan Dropship

Rodiah Amir
Assalamualaikum, 

Dulu masa pertama kali saya aktif jadi peniaga online ini adalah antara task yang kena buat. 

Bagus cara macam ni, sekurangnya mencari jawapan dalam kehidupan. 

Cubalah :)

Setiap dropshipper kena cerita kenapa mula libatkan diri dalam perniagaan. 

Baca selanjutnya

Banyak lagi task lain, in sha Allah ada lagi nanti saya share. 
.
.
.
.
.
.

Kenapa saya mula berniaga?

Saya tak ada modal yang besar jadi saya bermula dengan join dropship tudung jenama escarves dipimpin oleh kak Za.

Saya nak tiru Rasulullah, tak dapat banyak sikit pon jadilah. In sha Allah.

Islam menggalakkan umatnya berniaga Bukan sebab nak kaya je tapi sebab berniaga itu adalah suatu tarbiyyah.

Tarbiyyah tentang kehidupan, kemudian mendekatkan diri menuju Tuhan.

Tarbiyyah mendidik jiwa, tawakal dan sentiasa bersyukur.

Melalui berniaga jugak saya kenal ragam manusia. Semoga melalui perniagaan saya dapat bawa manfaat kepada insan lain.

Saya cuba. Ini tentang saya..anda bagaimana?

Rodiah Amir