Nuffnang BH

Mar 1, 2017

Hati hati memilih product maka pilih la yang organic

*pesanan khidmat masyarakat. Akak tegur sebab sayang

Assalamualaikum. 

Okei ini akak nak pesan untuk semua yang teruja nak cuba sesuatu product atau baru mula nak cuba product sila la tanya penjual, buat research, baca review dan paling penting fahami diri dan kesihatan anda.

Terlajak perahu boleh di undur, terlajak makan/guna buruk la padahnya. Akak kan menjual Norahwax, pencabut bulu organic ni. So ramailah yang whatsapp akak nak berminat nak membeli sesambil tu membuat pengakuan ikhlas yang mereka ada pengalaman buruk menggunakan product buang bulu.

Kebanyakkan mereka terpengaruh (macam akak dulu) dengan iklan yang sapu-sapu cream terus hilang bulu. Bila start guna kulit naik bintat/biji merah. Merana diri. akak bernasib baik akak tak cedera kan kulit masa guna. yang dah terkena beringatlah okei. 

Penjual yang bertanggungjawab akan explain sebaik mungkin dan akan ingatkan apa yang boleh dan tidak, tapi seller juga manusia biasa. Banyak kekurangan. Mungkin terlupa, terlepas pandang. Sebagai pengguna tengok bahan yang digunakan okei. Awak kena lebih bertanggungjawab terhadap diri sendiri. 

Dengan Norahwax awak jangan risau ya, sebab Norahwax Organic Hair Removal adalah 100% bahan asli dan bebas bahan kimia.

Mengandungi bahan semulajadi yang bermanfaat untuk kulit  seperti Madu, Lemon dan Minyak Tea Tree.

Kandungan madu memastikan kulit kekal lembab selepas waxing. Kandungan ekstrak lemon mencerahkan kulit terutamanya di bahagian bawah lengan. Kandungan minyak Tea Tree pula melembutkan dan melicinkan kulit anda.

Jadi kesimpulannya;

Jadilah pengguna hebat dan bijak. Bijak pilih procduct dan hebat dapat jimat duit. Semua barang mahal sekarang tapi Norah masih mampu milik ya. Satu jar RM35 tahan sehingga 2-3 bulan atau lebih.

Ok habis dah membebel. Bye. Jangan lupa follow:

Follow Instagram: norahwaxwangsamaju_rodiah
Whatsapp – 017-9270848



No comments: