Nuffnang BH

Dec 16, 2016

Langkah bijak IKEA promote perabot selesaikan masalah hubungan

Assalamualaikum.


Nampak article ni masuk inbox semalam. 

Senyum sorang-sorang bila baca nama perabot yang IKEA tukar berdasarkan hasil carian umum Google tentang relationship problem dekat Sweden. 

Sweet sangat.

Concern dengan masalah itu, sebagai solution untuk mereka-mereka yang terlibat boleh release stress sebab IKEA telah mengadakan satu campaign  yang dipanggil Retail Theraphy.

Bila baca sambil keluar perkataan la bia betul. Wujud rupanya. hahahhaha

Apa IKEA buat aku rasa memang win kalau nak tambat hati customer mereka

Nampak la strategy mereka yang bukan nak jual sekadar apa yang mereka mampu tapi mereka menjual selepas study pasal target group customer mereka.

Hebat.

ini mesti bini yang selalu frust laki dengkur macam apa tah hahahha

ini kalau mak tengah marah tak dia tikam atau dia gunting wayar computer tu

logik

:)
ini aku pon tergoda nak beli


:)

kalau berselerak lagi tak tahu la

hahahhaha

ini perli la ni kalau Malaysia Ate too much Nasi