Nuffnang BH

Dec 30, 2016

harga krim hilangkan bulu Olulu

Assalamulaikum

Biarkan entry ni jadi entry antara entry-entry terakhir untuk tahun 2016.

Tadi check keyword kat dashboard. Keluar dua benda untuk hari ni

“harga krim hilangkan bulu Olulu”  &
“Gombak medical centre tutup”

Dua benda besar dalam hidup aku. yang bagi kesan dan perubahan.
Baik buruk mahupun baik.

Yang buruk jadikan sempadan
Yang baik aku amik jadikan tauladan ke teladan. Boleh la labu. J

Beberapa minggu sudah hati dah terdetik bila ada yang pm/email/whatsapp
Pasal cream buang bulu.

Aku pernah buat review dulu, masa tu aku belum terlibat dengan perniagaan
“Jual wax organic kasik hilang bulu”

Masa tu aku masih kosong, yang juga seorang pengguna nak cari solution nak hapuskan bulu
Tapi tak mau sakit.

Nak mudah la pendek kata. Pastu bila beli menyesal.
Aku tak kutuk product dan aku tak kata product tu tak bagus

Cuma…

Product tak meet expectation aku.
Lepas beberapa hari bulu kembali tumbuh dengan gembira. 

Dan masa tu la
Cinta pertama aku jatuh kepada Norahwax. Yang sekarang aku jual dan pakai.

Dan untuk siapa sahaja yang whatsapp dan mesej aku pasal cream tu:
Macam biasa aku bagi jawapan bagi siapa yang tanya:

Aku bagitaw berapa Harga aku beli dan kesan kat aku.
aku tak berniat nak jatuhkan business orang ye.

Dan aku jugak sebarkan benda baik.
Dengan niat bila aku jual aku dapat tolong pembeli
Dan product tu bermanfaat untuk pengguna.

In sha Allah.

Untuk sesiapa yang ada masalah dan baru berjinak nak tahu

Boleh lah follow instagram business : norahwaxwangsamaju_rodiah / whatsapp 017-9270848

Kalau aku lambat reply bukan aku tak sudi

Aku ada sibuk la tu J tapi in sha Allah reply walau lambat. 

No comments: