Nuffnang BH

Mar 30, 2016

Lagi Info tentang Pusat Rawatan Sonotron di Melaka

Assalamualaikum. 

Selamat pagi. Semoga kita semua di bawah rahmat Allah. Sihat dan bertenaga.  
In sha Allah.

Tadi check kat dashboard blog, dekat search keywords banyak betul orang cari info pasal Terapi Sonotron.

So aku terpanggil nak share lagi info pasal pusat rawatan yang menyediakan khidmat terapi Sonotron ni bertempat di Melaka Bandaraya Bersejarah[Durian Tunggal].

Untuk yang tak tahu;

"Rawatan Terapi Sonotron merupakan rawatan bebas pembedahan kerana dikendalikan secara luaran oleh pakar terapi. Terapi sonotron memberi kelegaan serta-merta tanpa penggunaan ubatan atau dadah. Menggunakan teknologi Amerika Syarikat, mengeluarkan PANCARAN DISCAJ KORONA BERFREKUENSI RENDAH (0.43 MHz)"

Nak tahu lebih, boleh baca entry aku yang lama tentang  terapi sonotron dan share pasal info dan lokasi. 

Aku mencari masa tu sebab mak aku kena gout yang teruk.
Jujurnya aku masih belum berkesempatan nak bawak mak untuk cuba terapi Sonotron ni.

Mungkin ada rezeki in future  boleh la.
Lagi pun kesihatan mak aku beransur pulih dengan cara ubatan lain. Alhamdulillah.

Alang-alang mencari mencari memang aku ada follow satu facebook page klinik terapi Sonotron.

Nama dia Pusat Rawatan An – Nur.
Page dia masih aktif sehingga march 2016.
Jadi siapa yang teringin nak cuba boleh contact and follow fb mereka.


alamat lengkap dan detail
untuk semua umur dan harga yang aku rasa masih lg mampu bayar
Harapnya membantu sesiapa yang ingin mencuba, dan share la keberkesanan dia kalau dah cuba ok.