Nuffnang BH

Sep 24, 2013

owh mini alphard ku. silvy

As Salam,

Gambar dibawah adalah kesan kejadian:
Pagi Ahad, 22 September 2013 jam sekitar 4.00 pagi. Mangsa adalah kereta baru yang dibeli semasa Aidilfitri lepas.
Dilanggar oleh budak sekolah atau dah tak sekolah berumur 16 tahun yang katanya nak elak langgar lubang.
Apa budak sekolah buat jam 4 pagi? Bawak motor laju dan langgar kereta orang.
Parking dibawah rumah, standard rumah flat mana dapat specific parking.
Kecederaan tahap sakit hati nak pandang.
Dimasukkan ke workshop perodua dianggarkan 2 mggu lagi baru dapat berjumpa.


owh silvy kau masih menawan walau kemek cmtu. kami amat merinduimu. Cepat sembuh. 


No plat ko pon tercabut. mesti kuat dentuman tu kan? mesti ko sakit kan?


 kesian mata dia..arghhhh






Mujur pagi tu jiran ada kenduri kahwin, diaorang stay untuk pasang khemah kenduri. Masa kejadian lepas dengar je bunyi dentuman, terus berkejar tengok. memang budak tu nak larikan diri. Seorang kawan dia jatuh dan lutut berdarah. Boleh plak yang bonceng tinggalkan kawan. Pas ditangkap baru budak tu menyerah diri. Jiran ketuk pintu rumah dan zam turun setelkan. 

Jantung berdenyut-denyut turun bawah. kejutkan Ikhwan. Ikhwan kata car koyak. adoi. Tapi kami tak la melatah. Orang ramai kerumun tunggu zam naik tangan. yang lain nak tumpang belasah la. Memang dah lama orang dendam dengan budak-budak yang selalu buat masalah ni. 

Bawak motor laju-laju, buat Superman la, pacak motor la. Masa proses nak setel pergi rumah mak budak tu, abang dia sempat marah-marah kata budak tu ambil ganja. Budak bermasalah dalam keluarga. Aku kasihankan masa depan dia. Kasihan kan mak dia. Moga dia dapat petunjuk.