Nuffnang BH

Feb 1, 2013

Sakit leher dan ubatnya


As Salam, 

Macamana boleh sakit leher pagi ni aku pun tak sure. Allah nak bagi banyak plak aku tanya kan. hurm tapi sakit leher ni betul2 buat aku tak senang duduk la. aku siap bawak yoko2 dari rumah. tapi kurang effective la. 

bila sakit leher mula la merebak ke kepala, perut dan lain-lain. dah tu aku pun search la pe senaman yang bagus bagi hilang sakit leher. ha cuba korang baca ayat kat bawah ni dengan kadar bacaan yang perlahan. jangan laju2 takut tak berkesan. 


Alhamdulillah, berkesan kat aku. hari ni tak sakit leher dah tapi aku rasa nak demam. aishh dugaan betul. Selamat hari Wilayah, suami kat rumah jaga anak. aku keluar cari rezeki. kira ok la kan..padahal jeles cuti.