Nuffnang BH

Jan 2, 2013

Blog Kereta Mayat menjawab


Selamat Tahun Baru 2013. Alhamdulillah masih lagi di bumi Allah. Bernafas. Arini Rabu macam hari Isnin. Penangan cuti semalam masih berbekas. Ikhwan demam skang. Demam sebab berjemur kat pantai last Sunday aritu kot. Hope tak lama lagi sihat. 

Entry kali ni nak share sikit pasal blog yang selalu aku lawat bila aku stress, bila aku rasa macam bosan malas nak kerja. Pernah satu hari tu aku stress dengan keadaan kat office aku email Hamba Allah ni bertanya sesuatu. Kenapa aku email dia bukan kat tanyalah ustaz??? sebab cara dakwah dia, cara dia menjawab, entry yang dia publish. Kalau nak tahu sila g baca blog dia. Aku siap beli buku dia. Ye dia juga seorang penulis. 

Btw hal yang aku email dia tu pasal hal office. Hal manusia. Aku tak mengharap pon dia balas. Sebab sudah semestinya dia busy. Dan soalan aku tu macam soalan budak sekolah kot. Sila tengok image di bawah if nak taw pe aku tanya. 




Dia jawab ringkas tapi aku puas hati sangat. Aku encourage orang yang banyak persoalan pasal dunia & akhirat rajin-rajin jenguk blog dia. amboi promote tak ingat. Iyelah yang baik  kene berkongsi ye x?

Moga setiap entry memberi pahala kepada yang membaca dan memberi ilmu kepada semua. Alhamdulillah. InsyaAllah.