Nuffnang BH

Dec 18, 2012

yeass saya menang Syed Mokhtar Albukhary-A Biography

As Salam,
ehem2 entry kali ni sangat teruja sebab apa? sebab macam kat bawah ni la: 



Dear Rodiah,
Congratulations! You have won yourself a copy of the book ‘Syed Mokhtar Albukhary-A Biography’.

amboi tak nyabor nak taip entry menang buku kan. yela masa nampak buku ni kat MPH aritu laki aku da usya nak beli. tapi ku tahan nafsu nak beli (padahal kedekut kan?). dah dapat agak company mesti ada nak kasik buku ni since ada bau2 bacang dengan Tan Sri. ok la tu. 

orang lain menang kete, ipad bagai tak tulis entry pon. kah3 aku excited. tapi aku tak peduli. kau ado? lallallala senyum sampai telinga.