Nuffnang BH

Nov 20, 2012

kuterima khabar mu dengan redha



As salam you all semua. apa khabar hari ini?? Meletop? Gembira? sakit hati? Amboi ko mak jah macam buat konsert tanya khabar bagai. Hari ni ketenangan aku diragut oleh berita yang disampaikan oleh laki ku sendiri melalui email kirimannya. Mula dah sastera aku kan. Kereta ku telah disaman oh apakah. Maksud aku kereta laki aku. kereta ku gelemer. Sila refer gambarajah.



Geram sangat hokey. Punya la aku membebel setiap kali di lebuhraya suh slow, jangan tekan minyak.asalkan Selamat bla3. Tapi kini akhirnya terkantoi juga. Kan da kene bayor. Rugi duit taw. Stress sangat. aku malas nak tolong bayar. Sakit hati ini bagai dihiris sembilu. Gitu.

Kejadian malang berlaku semasa kami otw pulang ke kampung terchinta di Pahang. Pukul 9.30 gitu kat lebuhraya karak. Sentap sangat sebab masa tu area turun bukit ye kawan2. Speed trap tersembunyi kat divider ke ape tah laki aku explain tadi. Tak minat nak taw sbb hati sakit. Kih3. Had dibenarkan 90km/j laki aku terover 103km/j. ala sket je lebih itupon sebab tak tekan minyak. Jahat taw nak saman jugak.

Balik kang aku nak gelak kaw2 kat dia, pastu nganjing bagi dia fobia xnak drive dah. Hahhaha pastu sape nak drive kalo dia fobia, harap aku memang xla kan.kah3. xpela amik buat pengajaran. Orang terpilih je boleh kene saman ni. Ayat sedapkan hati yang membara. T lainkali dia laju je aku akan pastikan ceramah aku disertakan dengan pukulan dan cubitan. Baru ko taw nak slow kan.

Dan laki aku baru install AES detector. So after dis kene rajin on dan bersiap sedia slow bila kat kawasan sepatutnya. Kepada orang lain yang kene saman. Selamat membayar saman. Anggapla mencuci dosa semua tu.