Nuffnang BH

Apr 8, 2012

Satu malaM di concert Creativity & Spritual Path


Assalamualaikum semua,

Semalam patutnya dah nak tulis entry pasal concert aku attend dengan my laki on Sunday night lepas. Kita orang pergi berdua je. Dating loh nak romantic sket. Ikhwan aku pas kat adik suh jaga kejap. Kang bawak kang haru concert tu..hihiihih.

Pergi awal at 7 pm dah sampai sebab nak solat bagai. Aku pakai ala kadar je sebab tak sempat shopping. Thanks mr laki sebab teman bini shopping selendang macam orang gila kat car4. Aku yang paling excited nak g sebab dia buat kat Sime Darby Convention Center. Memula dapat flyer dia ada UStaz Don Danial yang ohsem itu, tapi rupanya dia attend seminar on Saturday je. Aku tak g pon Saturday sebab..owh tiada sebab ye.

Macam kecewa jugakla. Tapi masa acara start aku dah excited semula. Best sgt dengar bacaan doa dari brother.. suara dia fullamak. masyaAllah sedapnya. Kalau la dia azan confirm ramai datang solat jemaah. Overall concert tu best.

Makan dia best walau nampak  biasa aja. Then persembahan dia sangat la mengkagumkan. And aku dapat dengar Live Jihad Band yang aku rasa minat sangat2. Jatuh hati sebab ada pompuan main gitar. Tapi drum tetap dihatiku la.

Kesimpulan yang aku buat is: ISLAM ITU INDAH DAN TAK PERNAH MENYEKAT UMATNYA NAK BERSUKA RIA SELAGI MENJAGA BATASNYA.
Layan la gambar-gambar aku snap dengan tab7.0 ni..


ni bunting n pintu masuk dia
dengan rakan kerja..kak su n kak aisyah
menu menjilat jari..kambing masak kuzi is the best la
nila gitaris dia..rock wooo
with Jihad Band..u all the best la
tentative program
ada lagi gambar tapi aku malas nak upload kuang3..t ada masa aku kasik lagi la..