Nuffnang BH

Mar 13, 2012

kerja laju- laju

Harini kerja keras sekeras kerikil. Nampak sangat aku tipu. Kerikil tu aku teringat novel sekolah dedulu. Kerja keras tak tipu la. Memang aku marah pepagi buta tadi. Bos dah hantar email suh buat kerja laju-laju. Eh gila kau laju-laju.

Ok tak boleh marah tapi geram je. Boss kan mana leh lawan. Semua bos cakap is benar belaka. sangat benar walaupun apa yang bos nak tak bertimbang rasa, sangat mengarut dan menyakitkan hati. Ye saya sayang bos saya.

Baru siapkan kerja satu. Harini nekad siapkan kerja lagi satu supaya saya boleh siapkan kerja berikutnya sebelum esok. Oh masa amat sedikt dan kenapa masih menaip di blog ni. Ok pergi buat kerja sekarang. Rasa otak macam robot dah ni. 

Perkara yang menggembirakan berlaku bila saya skip lunch arini. rasa perut mcm slim sikit. mungkin berat dah turun. ok nampak sgt menipu. sekian.