Nuffnang BH

Nov 29, 2011

Kecintaan baru


Untuk buat hidup menjadi indah bagai dunia aku yang punya aku amatlah perlu cari sesuatu yang boleh membahagiakan kehidupan. Sesuatu itu haruslah manis, sejuk, dan menyegarkan minda. Dan pastinya sesuatu itu ialah makanan. Setelah berpenat lelah mengharungi kehidupan penuh ranjau, macam di zaman perang aku betul-betul terdesak cari sesuatu yang boleh buat aku bersemangat sekuat tiger. Hiihih

So kalau dulu aku pernah jatuh cinta dengan si bulat yang comel..donut Big Apple..tapi kini kecintaan aku beralih arah kepada..

Jeng..






Jeng..







Jeng..








Jeng..



Ini dia, Cool Blog..


Dengan perisa kegemaran OreoCrush ditambah topping rainbow, segalanya mampu kuharungi. Amboi bila cerita bab makan ni semangat macam tengkok bola, harimau muda pulak.