Nuffnang BH

Nov 2, 2011

Kalau anda gembira buat apa?

Today hari yang menarik. Walaupun aku agak stress dengan kehidupan kat kota ni tapi kejutan hari ni buat aku tersenyum. Pagi td selepas stress pergi kedai nak beli top up, hajat di hati nak pecahkan duit rm50, tetiba aku terpilih menang gift dengan syarat terus top up kat depan cashier tu. Hadiahnya jeng3..aku dapat sebotol vanilla coke 150ml. Kelakar betul.

Teruskan perjalanan pulak naik cab, then jumpa duit rasanya ada la dalam rm 30 tak pun lebih. Dalam hati kesian tul pelanggan yang naik taxi before this sian habis duit dia. Aku pass kat uncle taxi. Tup2 sampai kat office n im asking for the fare uncle tu kata its ok, for free sebab dia bagi aku duit so dia kasik naik cab free la. Hihiih untung rm6 aku pagi ni.

Itulah namanya kehidupan. Walaupun selalu je aku kena telan benda2 pahit tapi Allah tak zalim dan bagi aku rasa jugak kenikmatan manisnya kehidupan. Yang dalam otak berlegar sekarang ialah teruskan kehidupan maju ke hadapan. Biarlah apa orang nak kata yang penting kita di landasan yang benar.