Nuffnang BH

Oct 18, 2011

entry mati

Abah,
Kalau abah ada yah nak bagitaw badan yah sihat tapi hati dan otak yah sakit.
Yah nak cerita semua masalah yang berlaku sejak abah takda
Perit, sakit, pedih hati ni bila tengok orang lain ada abah, tempat mengadu

Abah,
Mak pun rindukan abah, kami semua
Mak selalu sebut pasal abah, dan selalu terkeluar dari mulut mak ‘kalaulah abah ada..
Bukan bermakna mak tak redho dengan pemergian abah...tapi..

Abah,
Sejak abah takda perangai adik semakin teruk, dia jadi kurang ajar
Yah tak tahu kenapa adik berubah, dia tak hormati semua orang
Yah tak tahu nak buat apa lagi

Abah,
Kesian mak, mak tanggung sorang diri. Semua kesedihan mak telan
Kalau boleh ditukarkan tempat, yah sanggup mati dulu..biar abah temankan mak
Biar abah dapat kawal dan marah adik.

Abah,
Jiwa yah amat sengsara, puas dah yah berikhtiar buat sehabis baik untuk sedarkan adik..
Tapi adik tetap dengan dunia dia

Abah,
Abah dengar tak luahan hati yah..

3 comments:

cik aisha said...

salam....
sedih aku baca entry ni...macam aku ada kat tmpt ko pulak...jgn pts harapan dan teruslah berdoa yg terbaik semoga Allah bukakan pintu hati adik...insyaallah.

Waty Varsha said...

AL-FATIHAH....
begitulah akak rasa apa yg adik rasa....Moga arwah tenang disana,,,,kita doakan terbaik utk arwah ye....:(

Dieya said...

salam sha:

bila aku rindu sangat2 pada arwah mcm nila..then bila ada masalah aku rindu nak mengadu kat abah.


kak Waty:

Amin..moga roh mereka ditempatkan dikalangan orang beriman