Nuffnang BH

Aug 23, 2011

Sabarlah hati



Sabarlah hati

Salam, lama tak menaip kat blog. Kenapa? Sebab aku penat. Aku penat menunggu. Dan macam2 yang berlaku dalam kehidupan. Pindah office, pindah kerja, pindah tempat. Semua bertukar. Mood lari gila. Kesian diri ni, kesian baby. 

Kesian semua sekali. Sabar lah hati. Hari semalam masuk minggu ke 38 kandungan dalam perut. Aku resah aku gelisah sebab baby kurang gerak. Space tak cukup mungkin. Kiraan masih dikekalkan. Kadang-kadang aku termiss juga kira. So memang aku akan anggap 10 kali je asalkan aku rasa dia gerak. Nak sedapkan hati.

Ya. Minggu di penghujung ni aku cepat terasa. Aku cepat mengamuk. Hati terusik. Rasa seorang diri. Penat sangat.Rasa semua tak kena. Kecewa betul. Kadang-kadang tak mampu nak elak. Cuba tak nak ikutkan hati perasaan bagai tapi itulah..tewas jugak.

Kenapa tak pergi hospital? tak bahaya ke? Aku banyak sangat alasan untuk persoalan ni. Aku hanya boleh memendam. Hanya aku yang tahu. Tapi aku akan buat follow up check kat private jugak. Secepat mungkin. Mungkin aku terlalu takut, cuak fikir yang tak betul. Mengarut.


2 comments:

  1. sabar yek... sume tu dugaan & cabaran yg perlu ditempuh... Inshaallah, mudah-mudahan sumenya selamat...

    ReplyDelete
  2. semoga semuanye akan selamat...xsabar nak tunggu baby keluar :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.