Nuffnang BH

Jul 11, 2011

Salam Monday Blues..

Salam Monday Blues..

Ok rasa macam betul-betul nak melepek kat lantai nak mengesot je. badan, hati, jiwa, semua penat wok. tak larat. Semalam sampai KL pukul 12.30 malam dari Pahang. Sakit badan aku. sebab lentok dalam kereta terlebih feeling la. Now baru 1.30 petang dan aku tak sabar nak keluar office. Nak balik dan berehat. Otak agak serabut harini.

Last week hidup agak kucar kacir, sepatutnya Khamis kena update entry tapi aku gagal lagi nak tunaikan janji. Kali ni sebab yang menakutkan. Aku khamis amik keputusan kerja setengah hari. Ada gangguan di tempat kerja. Department kat sebelah aku ni je ada orang kena gangguan and ada ustaz bacakan Yasin etc. Untuk keselamatan aku message manager aku mintak permission balik la. Dapat je green light terus balik rumah. Takut aku kan berbadan dua. Lebih baik mencegah dari mengubat.  

Jumaat kerja dari rumah je. Sebab officemate aku bercuti so takda sapa nak temankan aku pergi tandas aku takutla kan. Malam tu baru balik kampung ikut adik aku. kat kampung pun sama. Gangguan tetap ada. Berdoa dan berserah pada tuhan jela.

Arini badan lembik. Harap aku kuat meneruskan kehidupan.