Nuffnang BH

Jul 8, 2011

Jom berblogjogging Bersama Cik POP


Salam;

okes dihari Jumaat yang indah dah penuh nikmat kawan aku yang cute ni cik aIsYah telah men tag aku supaya join segment bloggEr ni. maka jutaan terima kasih la eh tag aku..then aku pon tunaikan tanggungjawab yang diberikan.

simple je pon if nak join..yang buat kebetulan best kan sebab masa aku follow blog ni..aku jadi follower yang ke 321..wah ong punya no la..hiihih

so aku tag la sesape yang patut eh..ermm

1. mama to be :  PuaN FifiE
2. bride To be: Cik Bey
3. Mama WaFiq: iBu Wafiq

2 comments:

  1. join segmen nie jugak ^_^

    salam perkenalan n follow u

    berpeluh tak berblogJOGGING tu?hehe

    ReplyDelete
  2. cik Bell..nice blog la..u da follow eh? apsal xde dlm folower list yer..ke u pakai nick name lain?huuhuh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.