Nuffnang BH

Jul 28, 2011

Jahatnya orang itu..

SubhanAllah. Astagfirullah. Mengucap panjang aku tengok berita semalam. Ala berita tentang lelaki yang menganiaya kucing tu. Tak berhati perut langsung. Aku rasa tak kira la apa jua agama yang dia anuti semuanya melarang berbuat jahat pada manusia, binatang mahupun tumbuhan. Eiii jahat-jahat memang tak boleh diterima apa yang dia buat.

Masa Tv tunjuk video tu memang aku tak sanggup tengokla. Kesian sangat. Teringat comel, yoyen , and kera kat rumah. Mana boleh sakitkan diaekor. Kan3.

Rasa macam nak sepak-sepak je dia. Kesian kucing-kucing itu. Tiga ekor dia pijak, then pembunuh tu ialah seorang perempuan. Wah sadis betul. Dalam metro online cakap, perempuan yang buat semua ni sakit otak sebab effect maka bapak dia bercerai. So mental terganggu.
Mahkamah just denda RM400. La untuk 3 nyawa kena bayar 400 ratus je? Geram pulak rasanya.


5 comments:

  1. dah lama kes ni...baru sekarang selesai ye.sedih sgt tgk video tu,aku rasa kucing2 tu nak bermanja je.ye la sifat kucingkan suka bermanja2.tp dia balun kucing tu sampai mati.mmg sakit jiwa la tomboy ni...:(

    ReplyDelete
  2. memang geram pun...kucing tu..even bell geli dgn kucing..xdela smpai nak sepak2..kesian2..

    ReplyDelete
  3. dia ni mmg masalah mental... cuba kepala die kena pijak... paling kesian bila nampak mak kucing tu cuba dtg selamatkan anak dia... sedih tau time tu... anyway dieya, header blog utk dieya masih dlm proses... tunggu ya..!

    ReplyDelete
  4. sedih! kejam gila! mental illness!

    tu je mampu cakap~

    ReplyDelete
  5. cik Aisha: eh kes lama eh..aku baru taw since dia masuk TV la..jahat tol. dapat dia aku pijak2 kaki dia. padan muka

    cik Bell: dia lagi teruk dari kucing la..

    Hisham: mental disorder kot pompuan tu..emo jadinya sbb kucing tu. okes xpe saya tggu, sabar slow2 la.

    cik Ros: mental prob.sedey sgt

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.