Nuffnang BH

Jun 16, 2011

Segmen ; tak tahu bertanya.

Salam hari Khamis..yehaaaa.alhamdulillah aku diberi kenikmatan dan Allah mendengar doaku.. bersyukur walau aku bukanlah hambaNya yang baik sgt tapi Allah tak kedekut langsung nak limpahkan kurniaNya. Semalam aku tengok pertandingan tilawah Al – Quran kat TV1 so aku rasa ni la ‘hadiah’ Allah bagi, dengan mengabulkan doaku. Alhamdulillah.
Arini, tadi tetiba je dapat idea macamana nak buat aku ni selalu update blog and buat kehidupan aku ni busy dan sambil tu mendapat la sedikit pahala berkongsi info. Tak kira apa jua info tentang agama, ekonomi, kehidupan social, dan macam2 lagi. InsyaAllah; plannya setiap hari Khamis akan entry “tak tahu bertanya” then dengan izin Allah aku akan sedaya upaya cari jawapan and post jawapan untuk entry hari Jumaat. If soklan yang aku utarakan tu susah, aku akan amik masa la nak jawab. Ni kira segmen tanya sendiri n jawab sendiri la.rasa rugi bila tahu sesuatu tapi tak share dengan orang lain.
Nak tunggu orang lain tanya memang tak da la kot. Sebab aku bukanlah arif mana sangat pon. Aku akan cuba dapatkan jawapan dari sumber2 yang boleh dipercayai..jawab sebaik mungkin. Mana yang kurang may be yang lain boleh tolong comment. Moga2 dipermudahkan la niat ini. Amin.