Nuffnang BH

Jun 17, 2011

ini entry emosi macam tuututttttt

Salam semua,

aku menulis dalam keadaan emosi paling tunggang langgang. sakit ati aku nyah. kereta dah 2 minggu masuk bengkel tapi tak siap2 lagi. ok fine xsiap xpe aku paham mungkin sebab ramai gila pelanggan kau keta rosak then xde masa nak tgk keta aku. fine. yang jadi prob bila kau dah janji konon2nya confirm leh siap.

tak ke terbakar aku dengar bila kau kate tak boleh siap? memang celaka la kan. ha kan aku dah marah tahap maksimum ni. mendidih otak ketar2 tangan nak lepas geram. astagfirullah. nak nangis ok. next week jumaat ada family day di Kuantan so memang nak guna kereta. now korang janji akan keta akan siap paling awal rabu. if xsiap jugak rabu tu memang aku penerajang sorang2 la.

aku xkisah sangat kalau kau xjanji beria..kalau kau ckp..insyaAllah boleh siap kak. sejuk sikit hati aku. ni x, dengan confident bangang nyer kau cakap CONFIRM leh siap minggu ni. kau taw x tension xde keta duk bandor ni. kat KL semua duit taw. jalan sket duit. dahla susah aku nak kemana2 xde keta. dengan perut memboyot ni, xlarat aku nak pendam sorang2 la.

nak beli barang2 harian pun payah. aku nyer budget pon terjejas sebab beli sket2. kalau masa ada keta leh cari tempat murah n beli banyak2 barang terus but now aku terpaksa beli sikit2 dan jinjing beg plastik berat sorang2. kau paham x?

aku xsuke maki orang. cuma bila langgar pantang aku mula la aku hangin. orang yang memungkiri janji dan orang yang xpunctual. memang aku hangin satu badan. lagi satu please jangan lembap buat kerja.

now aku dah macam nak pengsan otak tak dapat berfikir. sakit otak. balik nak g mana xtaw.nak jalan jauh2 takut penat. nak balik rumah bosan.