Nuffnang BH

Jun 15, 2011

GIVEAWAY KAK ES & NESLOO



GIVEAWAY KAK ES & NESLOO
Tadi pagi aku excited bukak blog then tgok ada org join contest ni kat blog neslOO ni..rasa hati berdegup2 teruja nak join. owh yer, ni contest dia buat dgn rakan duet dia.. Kak eS Semangat ok tengok hadiah yang di offer. Ada rezeki dapat kot. Xde rezeki xdela kui3. Sebab apa semangat nak join ini contest?
1.      Menyentap jiwa
Sebab masa aku baca entry utk contest ni cara penulisan blogger ni sangat la kena dengan jiwa aku. Aku dapat rasakan utk next entry dan entry sebelumnya akan menghiburkan hati aku yang bosan nak mati kerja sepanjang hari. Btw aku xsempat nak godam entry2 lama lagi tapi sure akan baca. ni bukan nak bodek okey..i ikhlas.. hope bakal menceriakan hatiku..yang sorang lagi blogger pun best..u all duet nak wat GA mesti u all ni sekepala gak.. so aku layan..aku promote blogger2 lain baca gak blog diaorg.

2.      Terpengaruh dengan Hadiah yang menggiurkan
Sebab aku nak menang hadiah la. Aku harap ada la makhluk lain yang bermurah hati nak sponsor hadiah bebanyak. So peluang nak menang tu tinggi la. Ni ramai2 nak berebut hadiah yang best itu.owh sedih kalau tak dapat hahahhaha.

3.      Saja suka2 nak happykan diri.
Hidup aku ni bukan la selalu happy aje..so masuk jela contest bagi happy sket. Atleast tambah la kenalan baru even dekat blog je. Banyak manfaat kalau ramai kenalan. Ye x?

4.      Contest yang simple
Terkejut aku tengok simple sesangat cara nak join, so aku macam xsedap hati la setakat nak letak banner GA tu then like kat FB etc. terus excited nak tulis entry sekali. Maaf yer aku banyak bebel. Bila kau gembira aku banyak cakap. Owh ya sama gak bila aku lapar.
Tu je kot alasan yang dapat aku tulis. Dan yang penting hidup mesti happy. See nampak x aku senyum? hiihihihihi. so aku dah follow diaorang, korang ape lagi jom serbu..

2 comments:

  1. huk alosh..sedih aku baca entry ko..ekeke..makaseh2..

    ReplyDelete
  2. lah kau sedih ke terharu hua3..welcome2

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.