Nuffnang BH

Jun 8, 2011

Entry ni Khas untuk Owner Blog: Terbang tInggi-Tinggi

(Menjerit ramai2)

Salam semua, sebenarnya jarang betul aku tulis pasal artis dalam blog aku ni. yer la kadang2 xda ape pon nak citer psl diaorg hiihih...dan kali ni buat pertama kalinya aku menulis pasal artis..tentang Lisa Surihani.weeee..minat tu okehla..tapi takda la sampai menggila sgt macam sorang blogger yang aku follow ni.

entry ni pun khas untuk dia. khas untuk Hamzah - yg suka terbang tinggi2. sejarah entry ni cmni, memula pepagi tadi aku baca surat khabar yang org Malaysia suka beli, murah dan kadang2 berfaedah jugaklah. Besenya aku lebih suka baca online je. jimat duit aku singgit boleh beli air bungkus ihihihi.

sebelum meneruskan aku mintak maaf kat Hamzah, if itu betul nama anda la sebab aku xkenal pon ko. aku just follow blog ko sebab rasa fun bila baca, hahhahah tapi entry yang baru kau tulis tadi buat aku nak muntah dan hilang selera makan. ok. hahahhaha


                                       (dah bercinta upenyer..menangis jejaka2 kat luar sana)

sambung pasal Lisa Surihani, masa aku baca news ni tadi aku dah gelak2 sambil dalam otak aku bayangkan kekecewaan hamzah apabila dia dapat tahu gossip terbaru Lisa dengan Yusry KRU. agak2 la kan..mau tak makan dua hari sebab kecewa. hahahhaha. dan aku rasa bukan Hamzah je yang terkena tempias meroyan pasal gossip ni, mesti ramai lagi jejaka kat lua sana menangis dan berkabung.. gelak lagi la. hahahha

aku tak nak ulas panjang2 la berita ni sebab masing2 boleh baca kat sini Baik Punya Gossip. ermm pendapat aku dalam hal ni, cuma boleh doakan jela kebahagiaan dan kejayaan orang2 yang terlibat. dan terfikir gak kan..orang2 cantik ni memang suka Duda ker??? dulu CT Nurhaliza Kawen dgn suami org/Duda owh aku xtaw status dia..now Lisa plakk..Kris Dayanti pun sama..eh trend ker? auwww

tapi sejujurnya aku lebih suka Lisa dengan Sam..lagi cute kot..tapi ape2 pon hidup diaorg biarlah diaorg yg decide. bukan hidup aku pon. aku nak sambung gelak lagi hahahhahah kesian hamzah. hahahhaha
terbanglah tinggi-tinggi untuk ubat kekecewaan.

btw, this entry utk hamzah just for fun ok..harap tak terasa. ampun maaf dipinta. eh macam hari raya plak.