Nuffnang BH

May 26, 2011

SegMen bLoglist AbgTeror - TaNah TuMpah Darahku

Oleh sebab terpengaruh dengan entry2 org lain masa blokwalking tadi so aku pun terjerumus sekali nak join blog abgteror ni yang menghimpunkan blogger2 mengikut negeri..Abg Teror

soklan-soklan yang perlu dijawab: la sikit sgt la..hiihihih

1. Dimana anda dilahirkan? – saya dilahirkan di Pahang, sebuah negeri yang Aman dan Makmur.

2. Dimana anda dibesarkan? – ditempat yang sama saya dilahirkan. Lebih tepat di kawasan penempatan Felda Sebertak dan kawasan sekitarnya.

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.-  Of cos Pahang Darul Makmur

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut. – Saya bangga menjadi anak jati Pahang, saya dilahirkan dan membesar dengan cergas di negeri tersebut. Walaupun Pahang tidaklah semoden negeri-negeri moden di dalam Malaysia tapi bolehlah tahan keadaannya. Apa aku melalut ni??..

La dah habis soklan dah..

Sekian..harap berpuas hati.