Nuffnang BH

Apr 21, 2011

alangkah indahnya


Hari Khamis mmg buat aku btl2 down la. ari yang rasa paling 'banyak' kerja and paling malas. setiap masa fikir nak balik dan balik dan berehat dan makan yang best2. tapi nak jimat duit arghh..


aku nak makan lambchop kat kampung baru. nak sekarang jugak rasanya. wah tak tahan bila teringat kesedapannnya. tapi asyik balik lambat je skang ni. mana larat nak kuar dengan jem and hujan lagi. menangis tengok gambar. ok berdoa supaya dapat makan malam nanti. amin.


Bila habis makan lambchop mesti nak makan ice cream mahal2. padahal perut mesti penuh kan. tamak punya pasal. tapi ice cream boleh makan bila2. nak g beli je malas. kan best ada poket doraemon. boleh makan bila2 aku nak. hentak2 kaki teringat ice cream milo kat umah. ya Allah sedapnya. sabar2 lagi ni.


kalau keinginan aku sekarang a.k.a nafsu ditafsirkan dan diolah menjadi sekeping gambar mesti macam ni la rupenya. penuh tangan siap letak dalam poket, then makan sampai pengsan. adoi.

ok aku ingat panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari. amik kau. kerja menggunung tinggi. hampas gas. kerja dgn org yang xreti buat kerja and suka tai chi kerja amatlah membosankan. ok bila stress aku selalu  makan buah2an. paling aku suka ialah buah dibawah. eh bukan double meaning ok, mksud aku refer gambar di bawah di bawah ni:


bagi la 2 kilo pon aku sanggup habiskan. owh sedap. sambil2 tengok tivi, berangan ke hape ke mesti makan buah ni. macam orang kaya2 dalam tivi la kan mesti makan buah anggur. 

owh baru taw fakta di atas. so husband and wife bagus makan buah anggur ok. selain itu, anggur juga baik untuk membantu mengekalkan bentuk badan. aku baca dalam majalah kesihatan.

dan sebab kesebukkan yang membuatkan aku demotivated ni aku teringin sangat2 nak berhoneymoon lagi. real one la. before this xreal sgt hahhaa. xkisah la berbadan dua ke ape. hati tetap melonjak nak pergi berjalan makan angin.


kenangan ke Beirut mencucuk otak dengan segera..rindukan semua pengalaman tu walaupun memenatkan.


dan aku rindukan Mahmood sekeluarga, teman dan juga pemandu teksi kat perantauan yang superb. indahnya ukhwah yang terjalin. moga dapat bertemu lagi. insyaAllah.