Nuffnang BH

Mar 3, 2011

Aku rindu..sayang kamu...


Sekarang aku betul2 rindukan:


1. Rindu nak makan ramai2 macam masa diploma and degree dulu. Bila pas asar je masing2 akan turun ke cafe beli makanan untuk makan ramai2. Masa degree aku addicted laksa kat cafe melati, masa zaman diploma dulu aku ketagihan makanan kat kolej lama. Nasi lemak semua la. Cafe mak minah.

owh meleleh air lur tiap kali tgk.

2.       Rindu kat abah. Rindu nak tanya aku cantik tak pakai baju camni? Yah makin kurus ke makin gemuk? Rindu nak ajak abah bergurau. Tapi tak mungkin dapat dah.
3.       Rindu nak berkumpul satu family. Makan ramai2 dan buat BBQ. Masing2 akan buat tugas masing2. Suasana rumah yang bising. kalau dah sorang kat Sabah, sorang kat Sarawak macamana semua nak ada?

4. Rindu nak makan keropok lekor. Rindu nak makan pisang goreng.
kemain suke makan ni smenjak pregnant


lazat2..nak makan waktu pagi, petang, tghari, malam, tgh malam

5.       Rindu kat kawan2 baik aku. Group mayonees. Rindu nak lepak sama2. Outing sama2.
6.       Rindu kat Oyen, kat Grey, kat Panda, kat Limau, kat Comel, kat Kera.

kalau kucing dirumah berwarna warni

7.       Rindu kat kehidupan yang lama, yang tenang, yang tak perlu terburu2, yang yakin dengan setiap keputusan, yang percaya semua akan berakhir dengan mimpi indah. –mengarut-

ok dah banyak sangat. simpan je rindu ni. sekian.

2 comments:

  1. Rindu jugak...Rindu serindu2nya
    Huh meleleh la tgk pic laksa tuh...my feveret...

    ReplyDelete
  2. stiap kali aku view..membuak2 perasaan nak makan laksa..OMG

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.