Nuffnang BH

Jan 6, 2011

buli.

bila sekali kena buli aku sabar lagi. bila kali kedua buli aku diam lagi. sebab aku budak baru. tiltle pon tak ada. so korang boleh senang lenang nak buli. campak aku kesana kemari. macam sampah. korang tahu tak perangai korang tu macam sial. lebih keji dari binatang. pernah tak korang respect hidup orang lain? mentang-mentang korang tu kaya, berkedudukan, berkuasa korang lupa daratan. apa kau fikir orang bawahan tak perlu dihormati? tak ada perasaan? tak ada maruah?

kau ingat sikit. hidup ni tak selalu bagus. langit tak selalu cerah. tak selalu berada di atas. terfikir tak yang satu hari nanti korang juga akan mati? kenapa kau orang nak menyusahkan aku yang hidup tak berapa lama ni? jangan ada yang mati excident tak pun mati dibunuh dah la.

sabar aku ada hadnya. sabar aku dah hampir-hampir sampai ke penghujungnya. jangan aku hilang sabar. memang buruk akibatnya.