Nuffnang BH

Dec 22, 2010

gua gembira

first sekali masa gua tulis kat blog gua sendiri ni gua nak gelak. mari gelak..hahahahhahahaha memang nak gelak, sebab tadi gua separa nak mati tiba2 tak sehat. gua siap muntah2, dalam otak dah pikir omg kalau gua mengandung macamana? aishhh tidak2 period belum lepas lagi..fiuhh selamat. pagi2 mood gua dah spoiled, gua berebut nak beli nasi lemak lauk ayam masak merah. ala kerek betul pompuan yang beli nasi dua bungkus tuh. huh. blah la. gua xheran, dan akibatnya gua sengsara sebab perut masuk angin. itu yang gua agak la.

(nasi lemak bojari ke hape gua lupa. aritu makan kat Madam Kwan..siyes sedap..)

bernafas lagi gua kali ni. syukur2. gua tak cukup rehat minggu ni, gua nak cuti tak dapat pulak. meeting je selalu. muak dah gua duk dalam bilik yang macam peti ais tu. bengang2. nasib gua dibayar gaji maka gua teruskan juga walau gua tak berapa suka.


gua bukan nak melalut dan gua bukan nak mencarut. gua sejuk dan kebetulan semua kawan2 office gua keluar meeting dan ada yang pergi client site. bos besar kat sini pulak ambil cuti. tinggal gua dan zura. wah macam pemaisuri dan raja la. hebat2. kerja gua still jalan sebab petang gua kena masuk meeting. kerja3. masa lunch tadi gua pesan mcdelivery jer..sebenarnya bukan gua yang call tapi zura, gua pesan kat dia je. apehal gua tetiba cerita mcdelivery pulak ni? gua rasa sebab selepas gua baham burger chicken mcdeluxe gua semakin sihat. alhamdulillah. kuasa Allah.

(first time gua rasa mcD sedap sgt sebab gua kebulur sangat sampai muntah2)

gua macam biasa, bila perut penuh gua akan gembira. bila gembira gua secara automatik akan buat apa gua suka. skang gua dah macam xgembira sebab tak lama lagi gua kena masuk meeting. so gua nak kena prepare apa yang patut. jangan gua tidur masa tengah meeting tu udah.
ok gua happy gua tulis lagi. adios.