Nuffnang BH

Nov 10, 2010

cis..benci

Ok mari bercerita tentang tempat yang sedang aku duduki. Aku tidak berapa sukai tempat yang aku duduki sekarang. Penuh dengan orang yang bermuka-muka. Yang dah sedia ada muka menambah muka. Owh shit. This is what we call work place? Work place should be full or half full with ethic, professionalism, transparent, loyalty bla3. Oh my God. Is it i am at wrong place?

Many people say, it is normal, i mean their culture to have politician in the office. Well, i 100% reject the idea. Office will stay as an office, not a place for assemblyman. If you is the YB or what so ever, talk about sweet things and promise for many things then act like you are the boss or always “bodek” the boss; my answer is always i hate you man.

Why I am so emotional today? Don’t ask me. Readers can judge based on what I write now. How the environment in work place influence me to be a bad people. Ok in conclusion i hate politic in office, hypocrite, and seangkatan dengannya.



5 comments:

  1. sabo kak..standart la tu..kat opis saya yang dulu..lagi ramai pembodek dan pengkipas bos..bukan pakai kipas kaki lagi..siap pakai ekon..hahah..biasa la kalau terlalu ramai pekerja ni..now bila da cari keje lain..sonok..sunyi je..dosa pon x bertambah ..(v___v)

    ReplyDelete
  2. hahhaha hurm menahan sabo jela..dik oi..smenjak anda mnukar kulit blog yang baru apsal akak leh baca entry anda since november aritu..sedih giler sume entry yg dik tulis xdpt dibaca..please..adakah hanya saya yg tdk dpt membaca blog anda???

    ReplyDelete
  3. ouh ye ke??sekarang ini,disaat saya mengkomen akak.. ( jam 4.03 pm 15/11/2010) akak boleyh view tak blog saya??

    ReplyDelete
  4. hahaha dah blh tgk n dah ada post comment pon kat belog anda :) thanks

    ReplyDelete
  5. ye2..sudah nampak comment disitu..
    akak duduk mana?kalau dekat dan free,jemputlah datang ke majlis saya pada 20/11 di no 108,jalan bukit permai 1, taman bukit permai,cheras..okeh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.