Nuffnang BH

Nov 11, 2010

bongek..agak tidak sopan jadi yang sesuai ialah ngek

Ok semua. Tetiba aku mulakan entry dengan perkataan ok berharap hidup aku akan ok selepas ini. Aku sedikit gila sebab baru jer habis BW (berjalan2 tengok blog orang). Aku sangat addicted BW skang. Everyday memang aktiviti wajib even busy macam PM. Aku berharap aku dapat menulis dengan panjang lebar. Sebab bila aku menulis panjang lebar banyaklah luahan perasaan dapat dihamburkan. Seterusnya dapat buat aku lega. Dulu aku pernah ingatkan diri yang menulis adalah terapi terbaik aku dikala kesedihan, kemarahan, dan kekecewaan.



Banyak betul perkara yang bongok terjadi dalam hidup aku. Start aku dilahirkan, dibesarkan, dan membesar sendiri ni. Semasa aku masih bujang sehingga aku bertukar status kepada tidak bujang lagi. di akui aku memang sedikit bengong hari ni (bukan hari ni jer..Start hari aku bekerja kat sini lagi). Perkara bongok yang dapat dikongsi bersama adalah...arghh aku tak dapat berfikir. Mungkin dihari lain aku berkongsi dengan kalian perkara bongok yang telah berlaku. Otak tak dapat berfikir dan tumpuan terganggu bila hidung hidung asyik terbau bau2an dari cafe melekat kat tudung masa aku pergi lunch tadi. Siot jer. Bau masakan ni. Adeh sakit hati. Kan bagus ada febrezze.


Sebenarnya aku melalut je nih. Aku sangat bosan. Kadang2 kan bagus dapat tengok cerita kartun bila bosan buat kerja office. Berehat sekejap dan kemudian sambung semula kerja office, bukan tengok kartun. Ok idea hilang sebab telefon berbunyi. Suami aku call..lain kali sambung lagi.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi comment.