Nuffnang BH

Oct 19, 2010

yerkkk....

aku sangat perasan setiap kali nak menaip entry mesti perkataan ‘owh’ nak keluar dulu dari mulut dan saya sedaya upaya akan cuba elakkan menggunakan perkataan owh di permulaan ayat. Owh memang payah. See i use dat word again. Arghh benci. Sebab hati aku happy dan ada niat dan upload entry fresh lagi hot maka terwujudlah entry kali ini. Owh otak jem sekejap dan idea stuck disitu. Benci lagi.

Ada beberapa nama bloggers yang aku suka follow berlegar-legar kat otak. Ada persamaan penceritaan entry mereka dan paling best mereka adalah mereka dan mereka consistant. Maksudnya bila aku membaca arini aku suka, semalam aku baca blog mereka masih suka dan entry seturusnya juga aku suka. Tak kurang jugak ada bloggers yang dulu aku suka but now tidak lagi. isi pati blog mereka kadang2 seakan melampau dan aku baru terperasan ada yang mengada. Owh maaf. Mungkin terlebih penceritaan.

Stop tentang itu. If dulu aku menaip bila kesedihan melanda now aku lebih senang bercerita bila aku berbahagia dan berduka. Penulisan buat aku jadi sedikit tenang dan gembira. paling utama aku dapat suarakan isi hati aku.

Dan atas sebab itulah skang blog aku adelah cerita terbaru..ermm

- gambar tiada kaitan dengan entry...semenjak dua menjak alu suka upload and cari gambar pelik jer..tu jer..kerja woi..