Nuffnang BH

Jul 15, 2010

rs marah

ya aku rs bangang kali ni sbb tu aku menaip
jari punya laju nak tekan keyboard(yaka keyboard..who care)
aku rasa marah pada pagi ini, bengang yg terlampau dan secara automatik muka akan sedikit berubah..owh tidak banyak ok kerutan terlukis di wajah.

ya aku nak mencaci org..dan tidak kelupaan utk menghamburkan segala hasrat yg terpendam dua tiga hari lepas. OMG. i hate it.

ya mmg aku penyibuk..sibuk amik tahu ape yg terjadi..sibuk ingatkan org apa yg harus dibuat (konon2 terer n baik sgt) padahal org memandang mcm shit..arghh benci...keluar garisan lagi.

perlukah menyamar sukakan apa yang yg org lain suka. argghhh mampos pasni aku maleh nak tolong menyamar. aku menyamar pon sbb aku nak jg hati. arghh bodoh.

asyik marah sahaja. perasaan dah kurang sket. so luruskan niat, betulkan hati..dan teruskan...jgn keluar dr garisan lagi.