Nuffnang BH

Jul 23, 2010

fiuhh...sedar

Owh hari ini merupakan hari yang sungguh bosan. Cuba menghabiskan waktu dengan perkara-perkara yang boleh buat aku sendiri tertidur. Erm semenjak dua menjak ini suka sangat sebut’owh’. Cuba menajadi lebih baik dan mempamerkan imej yang positif di alam blog ini. Setakat ini Berjaya untuk tidak menggunakan short form (pengaruh HZ). Cuba dan terus cuba. Cuba untuk jadi lebih comel dan sentiasa bersyukur dengan apa yang ada.


Seringkali juga menjadi seseorang yang lain dari yang lain. Bukan bermaksud alien atau makhluk asing tapi jadi seorang yang berbeza. Owh melalut lagi.

Sebenarnya banyak yang ingin dikongsi tetapi sangat pemalas untuk menaip dan kemudian post kan di blog nih. Ada kah orang membaca? Saya tidak peduli. Saya hanya menaip untuk membuat hati gembira.

Ok saya berjanji...saya harap saya tunaikan. Saya akan upload gambar-gambar menarik dan ceritakan kisah-kisah menarik di Beirut. Ya..akan ada part 1,2 dan seterusnya..senyum gembira. Secara tiba-tiba rindu pada mak, abah, dan yoyen.