Nuffnang BH

May 19, 2010

COVER PAGE

ARGHH IKUT HATI MMG DA LAMA AKU HAYUN KERUSI NI KE MUKA LAHABAU TU DAN
 TERUS BALIK RUMAH. AKU RASA MENYAMPAH DAN RASA NAK BALIK JER. HARINI CUKUP MENGHARUKAN AKU. HARU BIRU TUNGGANG TERBALIK DUNIA. RASA NAK
 MAKI HAMUN DIRI SENDIRI DENGAN APA YANG BERLAKU HARINI. SATU PERSATU BERITA YANG DITERIMA BUAT AKU PUTUS ASA NAK TERUSKAN KEHIDUPAN. YA AKU
 KERAP PUTUS ASA SEMENJAK DUA MENJAK NI. AKU TERLAMPAU SAKIT HATI SAMPAI
 ENTRY KALI NI AKU TYPE GUNA CAPS LOCK ON. SENGAJA. PADAN MUKA. SAKIT
 KEPALA.AKIBAT KESAKITAN HATI YANG TERAMAT SANGAT AKU TAK IKUT AWEK2
 PERGI LUNCH DAN SEBAGAI HABUAN AKU DAH HAMPIR-HAMPIR NAK MUNTAH DAN
 KEPALA BERPUTAR. ENERGY TAKDE. ADUS TANGGUNG JELA.
KALAU KAT RUMAH DAH LAMA AKU MEMASAK HILANGKAN GERAM. KALAU DENGAN MR Z AKU AKAN MENJERIT DALAM KERETA MACAM ORANG GILA. KALAU KAT
 KAMPUNG AKU MESTI USAP-USAP COMEL BAGI HILANG BARAN DIHATI. TAPI
 MASALAHNYA AKU KINI BERADA DEPAN LAPTOP DALAM OFFICE DI TINGKAT 16 DI
 TENGAH-TENGAH BANDARAYA KUALA LUMPUR. AKU TERJUN BANGUNAN KANG
MASUK METRO PAGI ESOK MUKA DEPAN KANG.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi comment.