Nuffnang BH

Jan 12, 2010

Selamat datang Tahun Baru...



even da masuk tanggal 12jan10..aku rs still xlambat nak wish happy new year n berkongsi cerita azam aku tahun 2010 nih..kalau dl time skolah mst cuak..msk jer tahun baru cekgu kat sekolah akan tanya.."apa azam awk tahun nih?" utk mngelakkan malu dihadapan rakan2 skelas aku da ready awal2 kat umah jawapan azam aku pd tahun berkenaan. walaupun kedengaran skema aku bantai ajer asalkan x digelakkan cukuplah. entah paham ke tidak kwn2 yg lain azam tu ape..hahahahaha

skang da besar aku mulai paham, kenapa per ada azam.

sepanjang tahun lepas aku banyak sakitkan hati mrZ, so tahun nih aku nak tebus smule..aku nak jg hati dia elok..insyaAllah. azam tahun nih supaya aku dpt ubah sesetengah perangai yg mnyusahkan hubungan kami berdua. cukuplah air mata aku dan dia terbuang utk tahun sudah..

utk kerjaya aku doakan supaya aku dpt kerja yg bgs..aku nak kumpul duit. hope dpt cecah rm5K sebelum pertengahan tahun nih. sshnya nak menabung..asal aku simpan jer mst ade hal yg xdpt dielakkan lantas aku akan gunakan saving aku tuh..haishh. so harap2 tertunai la azam menabung aku tuh.

azam seterusnya ialah agar aku dapat pegang lesen memandu aku tahun nih. aku nak past dan dapatkan lesen. mmg meresahkan selagi xsetel. hurmm..

utk family & kawan2, aku harap aku dapat baiki diri dan menjadi insan yg lebih berguna. membahagiakan hati smua org.

3 comments:

  1. perghhh...rm5k babe, wa salute sama lu lah ;)

    p/s: hope tercapailah semue azam2 itu yea...especially lesen memandu tu,hehehe~

    ReplyDelete
  2. cik dieya nak wat apa 5 ribu tu?
    nunang ekk?

    ReplyDelete
  3. 5k tu wa nak ready utk hari bahagia ok

    ReplyDelete

Terima kasih sudi comment.