Nuffnang BH

Jan 9, 2010

satu kisah

dari mana patot aku mula bercerita tentang dia aku pon tataw. aku serius minat giler kat dia. ms mula2 dl pon aku yg branikan diri msg dia tny kabar..begitu xmalu nya aku ms mngorat dia dl hihiiihih..sbb prinsip aku dlm nak mngorat adalah biar malu asal dpt pe yg aku nak...wow mcm xmalu betul hahhahaha. entah dr mana kekuatan yg dtg aku lenjan jer..

ermm tu cerita lama..status skang adalah in a relationship or can be clasified as complicated relationship..huishhh mmg pon..jika ada anugerah pelakon duet terbaik mst aku dgn dia menang. kui3 ampes sungguh la. bl depan org lain termasuk mak, bapak hatta anak sedara ktorg blh dpt title the best loving couple.perghhh gelak lg dalam hati.

Dingin......

aku cukup pantang dgn that word sehari dua nih, word tu la yg kuar dr mulut aku yg cabul nih....smp la ni la aku diperlekehkan dgn word tuh..

saat nih sebelum mnutup mata aku masih kabur2 dgn apa yg bakal berlaku kat ktorg..malas nak pikir biarlah masa yg menentukan. tiada harapan..mungkinkah.


aku siyes rindu sgt dgn semua yg telah berlaku dl. jika boleh undur masa (ayat bese bg org yg tidak bersyukur) aku nak bg ms tuh pegun jap. bl puas hati aku. pengajaran yg aku dpt kali ni???? adakah? bl aku rindu aku pejam mata aku akan pastikan rindu tu akan hilang. biarkan ia berlalu. aku harap aku dpt buat. mungkin ini yg terbaik. aku xberhrap.aku taw aku yg bnyk songeh, dtgkan masalah..ermmm




aku betul2 sukakan dia, tp knapa aku xblh bg dia kebahagiaan. kdg2 aku pelik dgn sikap sendiri..aku dah penat nak ingatkan diri sendiri..supaya berubah tapi aku kembali dgn sikap yg lama. dua insan yg berlainan cara pemikiran..aku kata yes dia kata no. aku kata jom makan, dia nak jalan2. ermm apala..

aku berdoa supaya semuanya kembali ok..dan jauh disudut hati aku xnak jadi org yg gagal...gagal jd kawan kpd dia, gagal jd kekasih yg memahami dia, gagal jadi pendengar yg setia dan macam2 lagi. pernah muncul persoalan, jika tiba2 dia dapat pengganti yg sesuai..mcmana? menyesal x aku? ermm aku berharap jika pengganti tu jauh lebih baik dari aku, aku amat alu2 kan..buatlah dia bahagia..supaya dia xkan pikir perempuan itu tidak berguna.

kalut



kenapa perlu ada rasa begini...kenapa perlu aku menyakitkan hati dia..sungguh aku tak sengaja..pengajaran apa lg yg dpt buat aku insaf..sesungguhnya dia buat yg terbaik utk aku..dia cuba walaupun aku tahu hakikat yg sebenarnya.

cinta tu mcm rumah dlm hati..cukuplah yg sederhana..xperlu terlalu besar dan tidak terlalu kecil.cukup utk melindungi isi rumah dan buat kita rs aman bahagia, selamat, serta dilindungi.

aku mahu dia jd pelindung aku..sanggupkah dia...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi comment.