Nuffnang BH

Jan 3, 2010

SaHabaT Lama..



en3 ni sngaje aku tulis khas utk meluahkan ketidakpuasan hati aku pd sahabat lama aku..mungkin jika dia terbaca en3 nih dia tahu apa perasaan aku selama ni. aku bukanlah seorang pendendam..jauh sekali utk berdendam dgn org yang aku sayang. kwn baik aku.

tapi aku ditinggalkan tanpa jawapan yang pasti. kenapa wujudnya jurang bila dia sendiri mengubah kehidupannya. kenapa? biarkan aku terkapai2 tatkala aku amat perlukan bantuan, nasihat dan pandangan. paling penting sokongan dia.

tiapkali aku cuba jauh dari dia..dia datang mencari aku..patutkah aku terus campak dia jauh dr kehidupan aku.

sekarang aku cukup alergik mencari sahabat..aku takut kecewa lagi..fobia rasa kehilangan masih berbekas di hati. aku cuba lupakan apa yg terjadi..tp sayang parut masih ada di hati.


aku doakan kau bahagia, ketemu apa yg kau cari. mungkinkah aku cemburu dgn kamu? tidak..aku mendoakan yg terbaik walaupun kau tiada di sisi.