Nuffnang BH

Jan 8, 2010

saat aku kelaparan..

aku menulis sementara mnunggu cik tun smpi umah..aku kelaparan..berada dalam situasi dimana perut yg kosong melonjak2 minta di isi mmg memedihkan usus dan juga hati. msh segar dlm otak aku dl bl aku starving tahap gaban aku boleh mnangis..padahal aku yg mls nak kuar makan..ishhh teruk btl.. pastu aku blh bertukar jd raksasa bl xdpt makan..marah2..punya la huduh perangai.


(dpt makan nih sgt bes)

well sabar tangga kekenyangan kan..aku bersabar.walaupun dlm hati ya Allah rs nak wat amukan puaka ahhahahahah. sebut pasal makanan aku bl makan suka sgt susun saki baki makanan dlm pinggan letak sbelah kiri besenya, kasik kemas n cantik (dpt bayangkan ker?). cuma satu jela habit aku yg xleh nak ubah smpi la ni kan aku jarang2 kasik habis nasik/makanan yg aku beli...ish3 jgn ikut tabiat ini..berdosa la...semua org yg kenai aku akan membebel la suh aku habiskan..tp sorrry  aku xsngaja la...xlarat..



(ms celebrate anniversary)

well aku da msg cik tun, dia smpi lambat so aku nak p makan dl la..aishhh awat la hang xinform awai2..mmg nak kena dgn aku..k da xtahan..laparrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi comment.