Nuffnang BH

Jan 9, 2010

lelah

skang ni cepat betul air mata nih nak melimpah keluar..buang tebiat ke ape aku pon tak tahu..org ckp sket jer da nak nangis..leleh btl la. haishhhh

semua org kesian dgn ape yg terjadi kat aku..tolonglah aku rayu jgn kuarkan bait2 kasihan korang semua..aku tahu korang prihatin, ikhlas nak hulurkan bantuan..tp kata2 dan bantuan yg korang hulurkan buat aku jd lemah sgt.

aku menangis bl dgr korang baik sgt nak tolong aku..biarlah aku jd kuat..aku mahu cuba cara aku sendiri cari kehidupan aku.aku xsalahkan korang. aku taw korang risau.

tapi percayalah dgn apa yg aku lakukan. aku lakukan semuanya kerana ada sebab. aku bukan bodoh. aku da fikir masak2 bl aku buat sesuatu keputusan. percayalah pada aku.

jgn salahkan aku bl apa yang aku usahakan tidak menjadi. aku juga tak mintak tu semua jadi kat aku..tp aku da cuba. aku cuba yg terbaik..mungkin cuba saja tak mencukupi.

aku dah mngalah ker? bukan cuma aku lelah dengan semua nih.. terlalu penat..aku tak boleh berehat.

1 comment:

Terima kasih sudi comment.