Nuffnang BH

Jan 7, 2010

kepada kau yg bernama ngok..

kepada kau yg bernama ngok:

  • cukup2 lah dgn kepoyoan kau selama ini. menyebabkan aku terasa sakit hati smpi nak pijak2 kau smpi lumat je wahai ngok.

  • bedebahnya kau sebab berjaya wat aku kasihan akan dikau kerana xramai suka kau..sbb kau slalu ckp terlebey tp at last ko slalu kecewakan org..mmg ptot org xsuka kau..padan muka

  • aku separa mnyesal kerana berbaik dgn kau selama nih.alangkah bgs aku baik dgn ngek drpd kau ngok yg xpandai menghargai aku.

  • aku harap persinggahan kau dlm hidup aku adalah bersifat sementara.

  • kau juga layak digelar parasit busuk yg xmngenang jasa.

  • teruskan dgn sikap kau sementara ada peluang, sbb aku tak akan bg pluang lg pd kau wahai ngok.

p/s: smp saat ini aku msh bengang dgn tingkah laku dia.andai dpt aku cekik kau mst aku da buat.


=) sekian dari aku yang bengang