Nuffnang BH

Jan 27, 2010

dan sebenarnya


tajuk entri kali nih x berkaitan dgn lagu yuna tu pon..aku sngajer letak sbb terlintas kat otak..owh ketika aku menaip nih aku terbau masakan dr rumah sape tah..aku bercuti harini kerana mnyetelkan hal dlm kehidupan aku..puas..lega..dan bersyukur walaupun hasilnya xseperti yg aku harapkan..

aku mau ttp record itu jauh2 dan bl tiba ms aku akan berfikir tentang itu lagi.. aku tamau paksa diriku..kesiannya kamu ini..



perut semakin pedih..otak ligat berpusing..tp sekarang putaran nya da kurang sket..sbb energy tiada la. dgn environment baru di tempat kerja mmg buat aku btl2 rs separuh gila..ya Allah kuatkan diri aku. jauhkan perasaan bosan dgn pekerjaan yg aku lakukan sekarang..

 
aku taw ini asam garam kehidupan..aku tidak memaksa diriku lagi..aku mahu belajar bersabar..betul2 belajar bersabar..bertenang agar dapat capai kedamaian.. aku sentiasa gagal jurusan persabaran. if ada kat universiti dl mst aku slalu repeat paper sabar aku rs. ermm..


aku mahu bahagia..aku tidak suka terpaksa..otak bercelaru..mr popo jer yg temankan aku..mahu peluk dia puas2..sorry yer sian mr popo terpaksa ada utk aku..huuhuhuhuhu wajib ada.


mahu pandang kedepan, mahu baiki kehidupan, mahu buat yg terbaik...arghh baru aku tahu sshnya menjadi org yg normal...aku mahu menangis tapi aku tahan..aku xblh terus kecewa..aku mahu berjaya..aku benar2 inginkannya..



takut..semuanya ada.