Nuffnang BH

Jan 3, 2010

--bercampur+++

  • salam..selepas mencuba hampir setengah tahun yg lalu aku kembali menulis entry kat blog yg aku hampir lupa kewujudannya. smpi aku terpaksa reset password..ermm terlalu bnyk kesakitan yg x dpt diluahkan dgn kata2. tulisan adalah jawapannya.
  • dengan keadaan diri yg separa bertahan dgn segala dugaan dlm hidup. bertimpa2 dtg. hati menjerit.... menangis.... meratap...smpi aku jd separa gila dgn semua yg berlaku. menahan diri dari terus menjadi teruk..padahal aku sememangnya sudah parah terluka..
  • hati semakin buntu dgn kehidupan masa depan yg xpasti..adakah aku terlalu gelojoh..lalu hilang pertimbangan dalam setiap keputusan yg di ambil. sebolehnya aku mahu jadi matang dlm setiap perkara..tapi setiap kali itulah selalu aku menjadi kalah..salah dlm keputusan yg aku buat.
  • mencari jawapan bukanlah suatu kesalahan..